niedziela, 10 lutego 2013

Ósmy wpis

Challenge?!

Ostatnio tak chodziłam sobie po youtube i oglądałam różne filmiki z wyzwaniami. Może to taki trochę temat już przeżyty, ale chciałam o tym napisać. Najpopularniejsze chyba to cynamonowy challenge oraz sól i lód challenge. Myślę, że prędzej zrobiłabym to drugie. Jeżeli ktoś jest nie w temacie to jedno wyzwanie polega na połknięciu łyżki cynamonu, oczywiście nie popijając wodą. Nie polecam tego ludziom, którzy mają astmę lub jakieś problemy z płucami. Dla własnego bezpieczeństwa lepiej nie próbujcie. Drugie zaś na ściskaniu w dłoni jak najdłużej soli i kostki lodu. Może na pozór nie wydaje się to takie trudne, ale podobno to strasznie boli i powoduje odmrożenia. Dłonie później przez kilka dni są czerwone. Nie robiłam żadnego z nich. Chciałyśmy niedawno z koleżankami zobaczyć jak to działa, ale jednak zrezygnowałyśmy. W sumie stwierdzam, że jednak nawet nie chcę, nie jest mi to do niczego potrzebne. Próbowały już to tysiące osób, nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim na świecie. Na youtube jest około 83400 wyników pod hasłem "cinnamon challenge" i około 20700 wyników pod hasłem "salt and ice challenge". Nie wspominam o wyzwaniach pod inną nazwą. Oczywiście mnóstwo osób nie nagrywa tego tylko robi to między sobą. Więc pomyślcie ile już osób wciągnęło się w tą zabawę. Próbowaliście już tego? Co sądzicie na ten temat? Chętnie poczytałabym wypowiedzi innych blogowiczów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! ♥
Każdego komentującego odwiedzam.