piątek, 4 stycznia 2013

Trzeci wpis.

hej!

Już weekend, jak fajnie. Czas żeby kupić sobie sukienkę i buty na połowinki. Buty chcę na koturnie lub obcasie. Moje pierwsze takie, haha. Oczywiście nie kupie sobie jakiś na 12 cm obcasie. Miałabym ok 178 cm i byłabym wyższa od większości chłopaków z klasy (a z resztą może równa ;D). Nie, nie chcę tak, haha. Mam dopiero 14 lat... więc tak, kupię sobie trochę niższe, najlepiej koturny, bo w obcasach się wywalę i dopiero będzie przypał... jeszcze zobaczę... Przepraszam za nudne posty, zrobiłabym lepsze, może o paznokciach, fryzurach? Chciałabym, ale do tego wolę mieć swoje zdjęcia, a na razie nie mogę robić zdjęć, bo nie mam baterii do aparatu. so sad ; c



znalazłam takie coś... podobają wam się? Zawsze chciałam mieć wrotki,
miałam za to rolki ale za nic nie umiałam jeździć!!! ♥

7 komentarzy:

  1. Te wrotki są zajebiste :)
    Piękne, chcę takie **

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś miałam rolki i jeździłam na nich całkiem dobrze.. Teraz się zastanawiam czy nie kupić sobie nowych ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam czerwone wrotki jak byłam mała :D Ehh, ale wyrosłam ; (
    Za to rolki mam teraz, więc jest dobrze :D

    Obserwujemy ? :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie błagam... Uwierz blogów o paznokciach, fryzurach jest dość x.x. Lepiej znaleźć własny styl niż robić to co wszyscy :3. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Fajny blog, i to nie gimbusiarski x.x
    sorry za chamską reklamę, ale zapraszam do mnie! ;> http://pepsi-cola-taste.blogspot.com/
    + obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ♥
Każdego komentującego odwiedzam.