środa, 2 stycznia 2013

Drugi wpis

Hej!
Właśnie wróciłam z kościoła. Ogólnie nic dzisiaj ciekawego nie robiłam. Nudzi mi się okropnie, a to, że jutro znowu muszę wstać o 6:00 przygnębia mnie całkowicie. Dobrą stroną jest to, że niedługo ferie. W sumie to i tak pewnie zostanę w domu. Ostatnio leciał mój film z dzieciństwa- "Dziesiąte królestwo". Hahaha, jak najbardziej go polecam. Oglądaliście? Serio, świetny jest!... Z filmów warte obejrzenia są też 'Cudowne dziecko-August Rush', 'Szkoła uczuć', 'Wciąż ją kocham', 'Kwiat pustyni', 'Cyberbully 'Project X', 'Miłość jest za darmo', 'Egzamin dojrzałości', 'Przyjęty'- te trzy ostatnie jakoś niedawno obejrzałam. Pewnie większość z nich oglądaliście, ale musiałam o nich napisać... a teraz jem sobie cukierki toffi, słucham muzyki i zastanawiam się jak minął wam Sylwester. No to chwalić się, gdzie byliście?





2 komentarze:

  1. Ja oglądałam 'Project X', 'Miłość jest za darmo', 'Egzamin dojrzałości' i 'Szkoła uczuć', 'Wciąż ją kocham', 'Cyberbully', przy których płakałam, zgadzam się, świetne filmy. Sylwester w domu ; /

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ♥
Każdego komentującego odwiedzam.